U Bosni i Hercegovini imamo Predsjedništvo čija tri člana preferiraju voziti se odvojeno. Tako i naši premijeri, njih svih trinaest. Naprosto im je neodoljivo voziti se po svih 37 kilometara bosanskohercegovačke autoceste. Obično u te periode, kada drumovima naše zemlje prozvižde kola naših državnika, stane sve. Prateći službenici obezbjeđenja i MUP-a imaju praksu da agresivno zaustavljaju druga vozila, ulijeću u trake i sirenama ili pozivima kroz megafone disciplinuju prestravljene građane. Što se voznog parka tiče, ovaj se mijenja često, teško je upratiti koje od tri njemačke luksuzne marke se trenutno troše. Održavanje i servisiranje ovih skupocjenih mašina košta milione. Zapravo, košta toliko da je bolje nabaviti nove. U budžetu institucija BiH za 2012. godinu planirano je 5 miliona KM za kupovinu novih automobila, iako je samo godinu dana prije, u jeku ekonomske krize, potrošeno 7,5 miliona maraka za nabavku čak 172 limuzine.
U Bosni i Hercegovini imamo Predsjedništvo čija tri člana preferiraju voziti se odvojeno. Tako i naši premijeri, njih svih trinaest. Naprosto im je neodoljivo voziti se po svih 37 kilometara bosanskohercegovačke autoceste.
Obično u te periode, kada drumovima naše zemlje prozvižde kola naših državnika, stane sve. Prateći službenici obezbjeđenja i MUP-a imaju praksu da agresivno zaustavljaju druga vozila, ulijeću u trake i sirenama ili pozivima kroz megafone disciplinuju prestravljene građane. Što se voznog parka tiče, ovaj se mijenja često, teško je upratiti koje od tri njemačke luksuzne marke se trenutno troše. Održavanje i servisiranje ovih skupocjenih mašina košta milione. Zapravo, košta toliko da je bolje nabaviti nove.
U budžetu institucija BiH za 2012. godinu planirano je 5 miliona KM za kupovinu novih automobila, iako je samo godinu dana prije, u jeku ekonomske krize, potrošeno 7,5 miliona maraka za nabavku čak 172 limuzine.
U izvještaju o izvršenju budžeta Predsjedništva BiH za prvi kvartal 2011. godine jedan od članova je na gorivo potrošio čak 7.900 KM, što je, zapravo, posve nemoguće. To bi značilo da je u tih 120 dana više vremena proveo na cesti, nego za radnim mjestom. Slično je i sa ministrima državnih ministarstava, njihovim zamjenicima, zamjenicima zamjenika i pomoćnicima. Samo entourage ministra civilnih poslova (ograničit ću ga na zamjenicu ministra, sekretara i pomoćnike) broji 11 ljudi. Ne bi me iznenadilo da svako od njih ima na raspolaganju službeni automobil.